Search

Review - Bioderma Sensibio H2O solutie micelara

by - luni, ianuarie 23, 2012

E prima oara cand folosesc o solutie micelara pentru demachierea tenului si ma declar incantata. Daca la inceput nu stiam prea multe despre ea si nu ma tenta....acum nu cred ca as putea sa renunt la ea :)

Ce este o solutie micelara : 
Solutia micelara este de fapt o solutie demachianta, compusa din micele, adica din agenti mici tensioactivi. Aceste particule minuscule se formeaza prin contactul intre doua faze neomogene : o picatura de ulei in apa sau invers. Particulele de tensioactivi capteaza in interiorul lor impuritatile prezente la suprafata epidermei ( sebum, poluare, machiaj ).

Descrierea oficiala a produsului : 
Bioderma este inventatorul oficial al solutiei micelare
Special formulata pentru pielea sensibila, normala sau uscata, solutia micelara SensibioH2O curata delicat fata si conturul ochilor indepartand machiajul rezistent la apa.
Micelele din formula sa atrag si capteaza impuritatile, mentinand in acelasi timp echilibrul cutant (fara detergent, pH fiziologic) .
Ingredientii activi cu efect calmant si decongestionant previn si reduc iritatiile.
Sensibio H2O garanteaza o toleranta oculara si cutanta excelenta (testat sub supraveghere oftalmologica).

Parerea mea : 
Ambalajul mi se pare dragut si extrem de util. Imi place de asemenea ca e transparent si poti sa stii cat produs mai ai. E mai dificil de transportat in vacanta fiind destul de mare.
L-am folosit in fiecare zi dimineata si seara si nu am reusit sa ii gasesc nici un punct slab. Tenul meu este gras insa cu toate astea e destul de sensibil si am intalnit diverse produse care imi provocau iritatii. Cred ca va amintiti povestea cu Vichy in urma careia m-am ales cu niste iritatii de toata frumusetea....Cu ajutorul acestei solutii micelare am reusit sa calmez iritatiile care au disparut in cele din urma.
Curata foarte eficient atat tenul cat si machiajul ochilor. Nu are parfum, nici alcool asadar nu o sa va usture deloc. Cam 2-3 dischete imbibate in solutie imi sunt suficiente pentru demachierea tenului si a ochilor. Acest produs promite sa demachieze cu succes si machiajul rezistent la apa....despre acest aspect nu pot sa spun nimic deoarece nu folosesc produse waterproof.
Nu lasa o pelicula grasa pe ten dupa folosire...tenul se simte foarte fresh. Ramane ud ca si cum m-as fi spalat cu apa.
Am cautat cate ceva si despre ingredientele care le contine si nu am gasit nimic rau, toate fiind recomandate.

In consecinta o recomand cu mare drag si cu siguranta va face parte mereu din rutina mea zilnica de ingrijire a tenului.

Producator : BIODERMA LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE
Pret : 35-40 lei (250 ml) , 50-60 lei (500 ml)
Termen de valabilitate : 12 luni de la deschiderea flaconului
Nota mea : 10/10

*produsul a fost trimis pentru testare


Ati folosit pana acum lotiune micelara? Daca da, ce parere v-a lasat?

Pentru intrebari si sugestii nu ezitati sa ma contactati!!!
Kisses :*

You May Also Like

0 Comments