Search

Am acceptat provocarea Vichy...big mistake

by - miercuri, ianuarie 04, 2012

Acum ceva timp m-am inscris in campania Normadern si am primit 3 mostre de produse : 2 mostre de tratament anti-imperfectiuni trio-activ si o mostra de gel de curatare care se poate folosi si ca masca si ca scrub.
(am pozat doar o monstra deoarece prima am consumat-o inainte si nu a mai "prins" poza)

Well...m-am bucurat ca am avut ocazia sa le testez, chiar si in varianta mostra....sau mai bine zis ma bucur ca am testat mostrele inainte de a cumpara produsul.
Le-am testat saptamana trecuta si am ramas dezamagita...chiar cu traume as putea spune.
De obicei cand testez un produs, nu folosesc alt produs din aceasi gama pentru a-mi da mai bine seama de efectele lui.
Despre tratamentul anti-imperfectiuni trio-activ...nu pot sa spun prea multe, deoarece nici nu am avut parte de prea multe facilitati de pe urma testarii lui. Ma asteptam sa fie mai hidratant...desi nu am tenul uscat a fost absorbit de piele destul de rapid. Mi-a lasat o senzatie de catifelat care s-a evaporat in scurt timp.

Cealalta mostra am folosit-o ca si masca si mi-a ajuns sa o folosesc de 2 ori si inca mai e putin ...dar nu ma mai ating de ea...sa va spun si de ce.
Prima data cand am aplicat-o mi-a lasat o impresie destul de buna...am lasat-o sa actioneze 10 minute..apoi am dat pe fata cu putina apa calda si am masat putin ca sa ma "folosesc" si de calitatile ei de scrub. Ma ustura putin tenul asa ca nu am insistat.. Imi simteam tenul proaspat dar ma ustura putin si dupa ce am aplicat crema de fata s-a mai linistit.
A doua zi cand m-am trezit aveam pe ten mici punctulete care promiteau sa se transforme intr-o iritatie de toata frumusetea....nu am stiut pe ce sa dau vina...
Dupa 2 zile am folosit din nou masca...de data asta fara sa ma folosesc de calitatile ei de scrub...ca sa nu imi expun tenul la prea multa "violenta" :))
Ei...si dupa 3 minute de tinut masca pe fata am simtit pur si simplu ca imi ia fata foc...ma ustura ingrozitor si nu stiam cum sa o inlatur mai repede de pe ten.

Si cand am inlaturat-o...si m-am uitat in oglinda imi venea sa ma dau cu capul de pereti. M-am ales cu niste iritatii pe ambii obraji si putin pe barbie de toata frumusetea....
Cu fond de ten nu se acopereau de tot si arata destul de aiurea si fara fond de ten..aratam de parca aveam pojar...Groaznic!!!!

Apoi mi-am reluat ritualul meu de ingrijire cu produsele ce le foloseam inainte si tenul meu a inceput sa isi revina..insa iritatiile se mai vad putin.

Insa nu stiu prea multe despre ingredientele produselor cosmetice..asadar nu stiu carui ingredient "sa ii multumesc" pentru iritatie :
Am si o apa termala de la Vichy cu care de altfel ma inteleg bine...am avut si fond de ten si mi-a placut la nebunie..insa masca asta mi-a venit de hac.
Cred ca e destinata unui ten cu probleme mai grave , unui ten care nu e atat de sensibil ca al meu. Asta e singura explicatie pe care mi-o pot da....mai investighez:))

Voi ati folosit aceste produse? Ce reactie a avut la voi?

You May Also Like

0 Comments