Search

Testeaza produsele Magnifique Skin impreuna cu mine ! (CLOSED)

by - miercuri, aprilie 08, 2015

V-am aratat de curand pe Facebook cateva produse dermatocosmetice pe care le-am castigat pe blogul BeautyBarometer. Ii multumesc din nou Anei pentru ca mi-a oferit ocazia sa testez aceste produse. 
Dermatocosmeticele fac parte din viata mea de mult timp si le folosesc cu mare drag. Sunt produse bine formulate si sunt mereu prezente in rutina mea de ingrijire.

Produsele dermatocosmetice distribuite de Magnifique Skin nu le-am incercat pana acum si sunt foarte bucuroasa ca am avut ocazia. Dupa ce le testez o sa va vorbesc si pe blog despre ele :)

Am cateva produse in dublu exemplar si m-am gandit sa va ofer si voua sansa sa incercati aceste produse :).

Premiul este format din : 
* emolient pentru pielea sensibila si foarte uscata a corpului - Atolys
* sampon energizant Novaphane
* 2 cutii de gelule (supliment alimentar) pentru par si unghii


Cerinte : 
1.  Sa va abonati la newsletter pe blog (dreapta sus) 
2. Pentru a ma asigura ca produsele vor ajunge la o persoana care apreciaza produsele dermatocosmetice, as dori sa imi spuneti in comentarii ce produse dermatocosmetice folositi si cum credeti voi ca va ajuta. Prezentati momente in care aceste produse v-au ajutat, spuneti-mi de ce considerati ca produsele dermatocosmetice sunt esentiale in rutina voastra de ingrijire :). Va indemn sa scrieti cat mai detaliat :). 

Aceeasi cerinta a fost si la concursul care l-am castigat eu si m-am gandit sa o preiau si eu :).

Daca doriti puteti sa dati si share acestui concurs pe Facebook :).

Impreuna cu Ana-Maria de la BeautyBarometer o sa aleg o castigatoare. Am rugat-o si pe ea sa ma ajute la jurizare pentru ca si ea iubeste produsele dermatocosmetice si amandoua ne dorim ca aceste produse sa ajunga la persoane care apreciaza dermatocosmeticele :).

Va invit sa va inscrieti la concurs pana in data de 22 aprilie :).

UPDATE CASTIGATOARE : 

Va multumesc foarte mult pentru participarea la concurs. Dupa ce am citit si recitit comentariile voastre, impreuna cu Ana-Maria de la BeautyBarometer am declarat-o castigatoare pe Diana Lazar. Felicitari draga mea !!! Sper sa iti fie utile produsele :). Astept un mail cu datele tale pentru a intra in posesia premiului cat mai repede :*

You May Also Like

0 Comments