Search

Killy's are grija de unghiile mele :)

by - joi, aprilie 30, 2015

De cand ma stiu am avut mereu o problema cu unghiile. Fragile, casante si subtiri. Mereu mi-am dorit unghii mari si frumoase, dar niciodata nu am avut. Oricat ma chinuiam sa le las sa creasca, cand imi era lumea mai draga se rupea cate una. Am incercat tot felul de tratamente, fara nici un rezultat. Insa acum am speranta ca lucrurile se vor schimba si cred ca sunt pe drumul cel bun. 

De curand v-am aratat pe Facebook o cutie plina de bunatati pe care am primit-o de la Killys si dupa o perioada in care am testat viguros produsele, o sa va vorbesc despre ele.


Dupa ce am pozat produse, a inceput avalansa desfacerii ambalajelor. Abia asteptam sa testez produsele si imi puneam speranta in ele ca ma vor ajuta sa am unghii sanatoase. Despre pensulele de la Killy's v-am scris aici, in cazul in care ati ratat articolul :).


Aceste 3 sticlute magice au fost atractia principala a coletului si le folsoesc inca de cand le-am primit.

1.  Regenerating Base Coat este un lac regenerator recomandat pentru unghiile fragile si rupte datorita continutului de calciu si vitamina E.
Am folosit acest lac de fiecare data cand mi-am facut manichiura fie ca am folosit oja, fie ca nu. Rezista foarte bine pe unghii si oja nu se mai duce atat de repede de pe unghii. In cazul meu perioada s-a prelungit cu aproximativ 1-2 zile. L-am folosit si singur de multe ori si imi place cum arata pe unghii. Aplicat in 2 straturi le da o nuanta delicata, frumoasa.

2. Cuticle Complex Gel este un gel de inmuiere a cuticulelor care hidrateaza si vitalizeaza. Este imbogatit cu germeni de grau si vitamina E. Se aplica cateva picaturi de gel pe unghie si se lasa sa actioneze 3-4 minute. Dupa acest interval cuticulele se imping, apoi se clatesc mainile.
Imi place foarte mult acest gel care pe langa eficacitate are si un miros foarte placut. De multi ani am renuntat la taierea cuticulelor, pentru ca am realizat ca fac mai mult rau decat bine. Gelul inmoaie foarte bine cuticulele pe care apoi le imping cu un betisor din lemn, tot de la Killy's, despre care am scris mai jos. Inainte de a impinge cuticulele, masez unghiile pana cand produsul este absorbit complet pentru un plus de hidratare.

3. 3 in 1 nail hardener este un intaritor care are in compozitie keratina, avand rolul de a proteja unghiile si de a evita exfolierea lor. Exfolierea unghiilor mi-a dat mari batai de cap de cand ma stiu. insa acest disconfort s-a diminuat de cand folosesc acest produs. Este un lac foarte hranitor care m-a scapat de oroarea exfolierii unghiilor. La inceput nu am crezut ca o sa isi faca treaba pentru ca nu am vazut nici un efect. Rezultatele au inceput sa apara abia dupa 3-4 utilizari si unghiile incepeau sa arate din ce in ce mai bine. Acest lucru ma bucura enorm :).


Am mai primit un buffer pentru unghii, un set de betisoare si o sticluta de acetona.
Buffer-ul este foarte eficient si de multi ani folosesc astfel de produse cand imi fac manichiura. Cu ajutorul lui dau luciu unghiei. La fel cum exfoliantele pentru ten indeparteaza celulele moarte si lasa tenul neted, la fel actioneaza si acest buffer pentru unghii :).

Betisoarele din lemn sunt destinate cuticulelor. Cu parte oblica se imping usor cuticulele iar cu partea cealalta se curata pielea moarta ramasa sub cuticule. Sunt produse bune, eficiente si de nelipsit daca va doriti o manichiura frumoasa.

Acetona este eficienta, indeparteaza oja foarte bine. E blanda cu unghiile si nu le usuca. Nu usuca nici cuticulele cum fac majoritatea acestor gen de produse. Singurul lucru care ma deranjeaza e mirosul puternic pe care il are :).


Am mai primit si 2 seturi de stickere pentru ughii care sunt foarte frumoase si arata superb pe unghii. Le-am purtat de cateva ori, insa am uitat sa fac fotografii. Dar cand le mai folosesc, o sa postez pe Facebook si va arat :).


Si ultimul produs este un set de unghii false. Nuanta unghiilor e foarte frumoase si mi s-a parut interesant faptul ca se schimba la soare. Nu sunt foarte lungi, deci ma gandesc ca nu e greu sa ma obisnuiesc cu ele, desi am unghii scurte. Setul cuprinde 24 de unghii false, o pila mica, un betisor pentru manevrarea unghiior si un adeziv si un adeziv sensibil la acetona. Inca nu le-am folosit pentru ca vreau sa le pastrez pentru o ocazie mai special. Nu vreau sa le risipesc si sa se strice cand cos la genti sau spal vase :). Sunt foarte frumoase, delicate si elegante. Cand o sa e port o sa va arat poze :).

Ma bucur foarte mult ca am avut ocazia sa incerc produsele Killy's pentru ca sunt produse calitative si ieftine. Mai au multe produse interesante si cu siguranta o sa raman fidela brandului si o sa cumpar si alte produse pe care nu le-am incercat. Produsele Killy's se gasesc in Auchan, Careffour si Kaufland la preturi avantajoase :).

Ati incercat produsele Killy's?

You May Also Like

0 Comments