Search

Descoperă ritualul zilnic de frumusețe pentru pielea ta

by - vineri, februarie 27, 2015


Cu putin timp in urma am fost intrebata de catre Dove cat de mult inseamna pentru mine ingrijirea pielii? Ei bine, ingrijirea pielii e extrem de importanta pentru mine si urmez cativa pasi esentiali in rutina mea de ingrijire. O piele frumoasa, e o piele ingrijita, curata :). O femeie este mai frumoasa cand se ingrijeste si are incredere in ea.


Produsele Dove s-au numarat mereu printre preferatele mele, pentru ca sunt produse delicate cu pielea si nu pot sa nu mentionez aromele produselor care sunt de-a dreptul fascinante. 
In ceea ce priveste sapunurile le folosesc de mult timp si e singurul sapun pe care il folosesc si pentru fata pentru ca nu usuca deloc pielea. Dove este singurul sapun-crema cu 1/4 crema hidratanta care nu usuca pielea asa cum o fac sapunurile obisnuite, fiind potrivit pentru toate tipurile de piele, atat pentru corp cat si pentru fata. Avand o formula delicata si un pH neutru, Dove curata delicat pielea si mentine bariera naturala de protectie a pielii in stare optima, protejand-o astfel impotriva imbatranirii.

"De cele mai multe ori lucrurile simple sunt cele care fac diferenta, inclusiv atunci cand vine vorba de ingrijire. Curatarea pielii, desi de cele mai multe ori nu primeste o atentie deosebita, este in sine un act de frumusete, care poate influenta aspectul si starea de sanatate a pielii, daca are la baza produsele potrivite. De aceea sapunul-crema Dove este nelipsit din ritualul meu zilnic de frumusete. Datorita formulei sale delicate, curatarea pielii este pentru mine un rasfat care ma ajuta sa am pielea fina, catifelata si mai frumoasa" - Oana Cuzino


Daca si voi iubiti sapunurile Dove, am onoarea sa va anunt ca cele 8 sapunuri si-au schimbat hainele si le puteti gasi intr-un ambalaj mai frumos, mai elegant si mai special. Cele 8 variante de sapun disponibile in ambalaje noi sunt : Beauty Cream Bar, Coconut Milk, Go Fresh Restore, Pure&Sensitive, Gentle Exfoliating, Go Fresh Fresh Touch, Shea Butter si Silk Cream Oil.


Care e sapunul meu preferat? Hmmm....n-as putea sa ma decid. Imi plac toate....fiecare are ceva special, fiecare are o aroma deosebita :).


Voi folositi sapunuri Dove? Aveti o varianta preferata sau si voua va plac toate? :)
Va astept cu drag comentariile :*

You May Also Like

0 Comments