Search

SuperBlog inseamna adrenalina !!!

by - vineri, noiembrie 28, 2014

Competitia SuperBlog e gata....acesta e ultimul articol pe care il scriu pentru editia de toamna. Desi nu ma asteptam, simt un oarecare gol in stomac cand ma gandesc ca e gata. In acest articol trebuie sa va recomand SuperBlog, sa va spun de ce merita sa va inscrieti si sa fiu creativa. Unii participanti vor scrie versuri, altii vor canta, vor desena si cate si mai cate. Dar mie imi e greu sa fac toate astea. Au fost probe la care imaginatia mi-a fost pusa la incercare si am reusit sa creez putina fictiune. Dar fiind ultima proba vreau sa va vorbesc deschis despre aceasta competitie. Pentru ca nu pot sa va recomand ceva pana nu va povestesc experienta mea. 

Stiti cum ma asteptam eu sa fie SuperBlog? Ma asteptam la o competitie banala in care curg articolele si in 2 luni e gata. Dar m-am inselat total si banalitatea nu are ce cauta in SuperBlog. Adrenalina e punctul central aici.

Dai hai sa o iau cu inceputul....de aceasta competitie stiam de foarte mult timp dar nu am avut tupeu sa ma inscriu. Trageam cu ochiul la articolele participantilor si mi se pareau extrem de buni. In capul meu ma gandeam ca nu as avea cum sa concurez cu asa ceva. Eu scriu despre creme si rujuri....nu as putea sa scriu despre branza, IT si alte cele.
Dar anul asta ceva s-a schimbat. Cand am vazut ca se fac incrieri si trebuie sa scriu o postare in care sa imi anunt participarea mi-am luat inima in dinti si am zis ca anul asta incerc si eu. Cu mari emotii scriam articolul si abia dupa 2 zile l-am publicat.

Cand au inceput sa curga probele m-am speriat :)). Aveam impresia ca scriem cand vrem, cate articole vrem. Dar nu !! Trebuiau scrise 3 articole pe saptamana si toate au un deadline...nu scrii cand ai chef ca esti penalizat.  La inceput mi-a fost greu, abia tineam pasul....apoi m-am obisnuit...si acum e gata :(.

Comunitatea de bloggeri care s-a creat in jurul acestei competitii e una tare frumoasa. Nu exista invidie si alte sentimente urate, desi e o competitie. Iti trece prin cap sa renunti? Ei bine o intreaga armata de bloggeri e acolo sa te sustina sa mergi pana la capat. Am cunoscut virtual oameni frumosi prin intermediul competitiei si nu pot decat sa ma bucur.
Emotiile sunt mari cand vin notele....uneori este dezamagit, alteori te bucuri...e un mix de sentimente care ne incearca pe toti.

SuperBlog pentru mine a fost ca o plimbare. Am iesit din casa si am dat de oameni frumosi si fericiti. Soarele era puternic si emotia se simtea in aer. Dupa cativa metri a inceput sa ploua, apoi iar soare, apoi vine vijelia, ninge, iar soare si tot asa.
Cam asa a fost refluxul de sentimente pe care l-am simtit in toata competitia. M-am bucurat, am ras, am plans, m-am enervat si uneori am fost dezamagita. O sumedenie de sentimente m-au incercat dar am mers mai departe.

Am avut momente in care pur si simplu nu mai faceam fata si imi venea sa renunt. Dar ceva nu ma lasa....trebuia sa duc comepetitia asta la bun sfarsit si am reusit.

SuperBlog iti pune imaginatia la incercare si te testeaza in cele mai inedite moduri. Asta e si motivul pentru care m-am inscris. Sa imi explorez calitatiile de blogger la maxim. Sunt buna cand scriu despre creme, rujuri si alte machiaje....dar oare cat de bine pot sa abordez alte subiecte? Nu am fost cea mai buna....dar sunt mandra de reusitele mele.

Am facut un colaj ca sa intelegeti mai bine plimbarea despre care vorbeam mai sus pe care o asociez cu competitia SuperBlog.
Azi e soare, maine e vant, azi te bucuri maine plangi.




Si toate aceste emotii sunt provocate de o intreaga echipa de organizatori, sponsori si parteneri : 



SuperBlog creaza dependenta !!! Desi acum nu mai apar probe, din obisnuinta tot intru pe site sa vad ce a mai aparut. Si nimic....pana la primavara.

Initial ziceam ca e ultima editie la care particip....dar neh, dansez si in primavara alaturi de SuperBlog. Insa pana in primavara trebuie sa schimb ceva : tastatura !!!. De ce? Pai am nenorocit tasta F5 de fiecare data cand au aparut note :))). Si nu cred ca sunt singura. Ca premiu de consolare cred ca ar trebui sa primim toti cate o tastatura la final de competitie :)).

SuperBlog a stors tot din mine. Mi-a impins imaginatia la maxim, m-a facut sa dau tot ce am mai bun si acum ma simt sleita de puteri, dar am totusi o oarecare satisfactie pentru ca a fost o experienta frumoasa.

Pe mine nu m-a incurajat nimeni sa ma inscriu, dar va incurajez eu pe voi. Pentru ca stiu ca mai exista persoane care se desconsidera cum am facut eu si considera ca nu sunt suficienti de buni pentru SuperBlog. Va invit sa va luati inima in dinti si sa va pregatiti pentru editia urmatoare. Va garantez ca la finalul competitiei o sa va simtiti mai buni, o sa fiti satisfacuti si o sa deveniti dependenti :)).
Cel mai bun blogger de asemenea va avea oportunitatea sa devina blogger partener, asa ca dati ce aveti mai bun din voi.

Si la final va prezint prospectul SuperBlog :  
Inainte de a va anunta participarea consultati cu atentie regulamentul. Dupa ce a inceput competitia se recomanda administrarea probelor de 3 ori pe saptamana.
Atentie !!! Creaza dependenta !!!
Daca suferiti de urmatoarele simptome veti stii ca sunteti dependenti : 
- noaptea visati ce sa scrieti
- tasta F5 e tocita
- primiti priviri ofensatoare din partea partenerului cand sariti prin casa ca nebunii ca ati luat o nota mare
- de cel putin 2 ori pe saptamana ora 23:59 va prinde inca la PC
- va bate inima puternic cand apar note si se misca clasamentul
- tasta F5 e si mai tocita
- simtiti un gol in stomac cand se termina editia
- tasta F5 nu mai functioneaza

Acestea fiind spuse va invit sa gustati adrenalina in cadrul competitiei SuperBlog :). Ne auzim in primavara :*

PS : Multumesc tuturor care m-au sustinut in aceasta competitie :).

*Articol scris pentru SuperBlog 2014

You May Also Like

0 Comments