Search

Brische Keratina - masca pentru netezirea parului

by - joi, octombrie 16, 2014

Buna dragelor.

In acest articol va propun sa vorbim despre un brand ale carui produse nu le-am folosit pana acum. Este vorba despre Brische Cosmetics. Chiar imi pare rau ca nu am facut cunostinta inainte cu aceste produse pentru ca sunt calitative si au preturi prietenoase. Nu e un brand care se impune foarte mult prin publicitate, asadar nu stiam prea multe despre el. Trebuie sa recunosc ca intamplator am incercat un produs care apartine brandului si anume masca cu keratina Brische. La ultima comanda pe care am facut-o pe aoro, imi trebuia o masca de par si de obicei ma indrept catre Kallos. Insa de data aceasta nu mai era in stoc niciuna pe care o vroiam eu si dupa lungi cugetari am pus-o in cos pe aceasta de la Brische.

In continuarea acestui articol o sa va vorbesc despre experienta mea cu aceasta masca, insa nu inainte de a va vorbi putin despre gama de cosmetice Brische. Am studiat brandul si produsele si mi se par chiar interesante, deci merita atentia noastra.

Brandul Brische este de origine spaniola si s-a nascut in anul 1970 dintr-o mica afacere de familie lansata de catre Brigida Checa iar de-a lungul timpului aceasta mica afacere a castigat un nume important in lumea cosmeticelor.
Printre ingredientele benefice folosite de Brische se numara si aloe vera care are numeroase proprietati : tonifica pielea, o hidrateaza, protejeaza si regenereaza. 

Gama de produse Brische cuprinde produse pentru ingrijirea tenului, pentru ingrijirea corpului, pentru ingrijirea parului si produse de machiaj.
Am studiat putin produsele si bineinteles  si am incercat sa ma rezum la un singur produs din fiecare categorie. Produse pe care mi le doresc si cu siguranta le voi lua in considerare la urmatoarea comanda.


Produse care au la baza aloe vera am mai folosit si mi-au placut foarte mult. Insa niciodata produse pentru corp. Crema pentru corp cu aloe vera mi-o doresc foarte mult si e ideala in perioada aceasta rece cand pielea tinde sa se usuce mai tare. In plus ador mirosul de aloe vera, deci cu siguranta ne-am intelege bine :). 
Din categoria de produse pentru ingrijirea tenului am ales uleiul de argan care este cunoscut pentru proprietatile sale de hidratare a tenului. Imi place sa imi rasfat tenul uneori si sa il masez cu un ulei hidratant....iar cel de argan mi se pare cel mai potrivit. Ma atrage si designul produsului si cu siguranta il voi achiziona.
Printre produsele de cosmetice am zabovit putin mai mult pentru ca mi le doresc pe toate :)). Dar cum am o slabiciune pentru rujuri, am decis ca imi doresc sa incerc si un ruj Brische. Au nuante foarte frumoase si deja am pus ochii pe cateva....printre care se numara bineinteles si rosu.
Iar din categoria produselor pentru ingrijirea parului mi-as dori serul pentru varfuri despicate. Momentan il folosesc pe cel de la Avon, insa mi se pare ca nu mai are aceleasi efecte, sau parul meu s-a obisnuit cu el...habar nu am. Cert e ca trebuie sa ma orientez pentru alt produs care sa imi hidrateze varfurile iar serul de la Brische pare compromitator :).

Daca tot v-am spus despre produsele Brische pe care mi le doresc, trecem la partea a doua a acestui articol in care o sa va vorbesc despre masca de par cu keratina pe care am incercat-o. Ambalajul produsului a cantarit mult in alegerea acestui produs. E singura masca pe care am avut-o care are pompita iar acest lucru ma bucura enorm. Dozarea se face mult mai bine si e mai eficienta. Are si un sistem de blocaj si daca plecati in calatorii si luati si masca cu voi nu trebuie sa va faceti griji ca se va varsa.


Are un miros frumos, deloc intepator care se pastreaza in par dupa spalare in cazul in care nu mai aplicati si alte produse dupa. Consistenta este una vascoasa, insa se intinde usor pe par. 
Eu o aplic pe parul umed si o las sa actioneze 15-20 de minute dupa care o clatesc. Lasa parul moale, catifelat si stralucitor. Daca aveti un par dificil, des si uneori aspru, cred ca stiti cat de frumos e sa iti simti parul hidratat si catifelat. Eu personal nu as putea trai fara masti de par care sa imi imblanzeasca parul naravas.
Am dat si de masti de par care imi lasau parul catifelat insa doar pentru putin timp. A doua zi parul meu arata si se simtea tot aiurea. Insa efectul mastii Brische se mentine pana la urmatoarea spalare. Un rol important il joaca keratina din compozitie care este recunoscuta pentru hidratarea parului.

Masca este dedicata in special parului naravas si are ca scop netezirea acestuia. Si intr-adevar face ce promite. Parul se aseaza mai frumos, pare mai aranjat si imi place foarte mult stralucirea pe care o are. Iar parul roscat are nevoie de stralucire....

Este o masca foarte buna si tot din aceasta gama dedicata parului naravas imi doresc sa incerc si samponul. Impreuna ar face treaba extraordinara. In plus si samponul are in compozitie keratina deci parul beneficiaza de un plus de hidratare. Keratina are si rolul de a intari firul de par, evitand astfel ruperea lui. Tot ea confera parului stralucire si contribuie la restructurarea parului uscat. Este unul dintre cele mai bune ingrediente folosite in produsele de ingrijire a parului.

Ma bucur foarte mult ca am adaugat in cos masca cu keratina Brische pentru ca mi-a dovedit ca aceste produse sunt intr-adevar calitative si cu siguranta o sa ma familiarizez mai mult cu acest brand si o sa incerc si alte produse pentru ca mi-a trezit curiozitatea. In plus preturile sunt accesibile deci chiar merita.

Masca despre care v-am scris mai sus costa 35 lei si are o cantitate de 500 ml si consider ca am facut o afacere buna :)

Sunt curioasa daca ati incercat vreun produs Brische si va invit sa mentionati acest lucru in comentarii. Imi recomandati vreun produs anume care v-a placut si voua in mod special?

You May Also Like

0 Comments