Search

O vara cu apidermin lejer :)

by - marți, septembrie 09, 2014

Din pacate vara a trecut si deja trecem de la rochite la pantaloni si pulovere. Cu fiecare anotimp are farmecul lui cu siguranta ne vom bucura si de toamna care tocmai a inceput.
Cand ma gandesc la vara care tocmai a trecut, fara sa vreau imi zboara gandul la gama apidermin lejer, produse pe care le-am folosit tot acest anotimp si mi-au fost tare dragi. Vara e gata, produsele sunt gata, asadar e timpul sa va dezvalui parerea pe care mi-am format-o despre aceste produse.

Gama e formata din lapte demachiant, lotiune tonica hidratanta, crema de zi si crema de noapte.
Din pacate lotiunea tonica a suferit un mic accident pe drum s-a desfacut capacul si a ajuns la mine doar jumatate....
Produsele au un ambalaj dragut...simplu, dar usor colorat incat sa ma duca cu gandul la vara :)
Mirosul este unul usor dulceag....nu stiu exact cu ce as putea sa il asociez insa e foarte placut.

Laptele demachiant este bland cu tenul si demachiaza eficient machiajul ochilor si a tenului. Are o consistenta usoara si e fin la atingere. De cele mai multe ori l-am folosit impreuna cu un burete de celuloza. Am umezit tenul, am aplicat laptele demachiant si am masat putin dupa care cu ajutorul buretelui am indepartat machiajul de pe fata. Nu mi-a provocat iritatii. Laptele demachiant are in compozitie ulei de cacao si laptisor de matca, deci e foarte hidratant datorita acestor 2 ingrediente.
Pret : 11 lei

Lotiunea tonica are la baza laptisor de matca si ulei de ceai verde. Hidrateaza tenul si il improspateaza. Nu lasa senzatia ca strange fata si nu lasa o pelicula grasa pe ten. Mi-a fost foarte utila in zilele in care am fost la plaja, pentru ca dupa expunerea la soare, tenul tinde sa se deshidrateze. Am folosit lotiunea atat seara cat si dimineata si mi-a placut la nebunie. 
Pret : 11 lei

Modalitatea de dozare a celor 2 produse mi s-a parut utila, insa din pacate nu foarte sigura. Nu am luat produsele cu mine in concediu pentru ca mi-a fost frica sa nu se verse in geanta avand in vedere ce am patit cand le-am primit. Se desfac foarte usor insa daca doriti sa le luati cu voi puteti sigila capacul cu ajutorul unei bucati de scotch.

Cremele de asemenea mi-au placut si le-am folosit cu mare drag toata vara.

Crema de zi are o consistenta usoara, lejera care s-a potrivit de minune tenului meu gras/mixt. Nu mi-a ingrasat tenul mai mult decat o face singur si mi-a conferit hidratare optima. Se absoarbe rapid in piele si reprezinta o buna baza de machiaj.
Are factor de protectie 15 si are in compozitie laptisor de matca si vitamina E, ingrediente minune care hranesc pielea. La prima vedere mi s-a parut grasa crema pentru ca are aspect de unt....insa odata aplicata pe fata pur si simplu se topeste si patrunde in piele fara sa lase o pelicula grasa.
Pret : 13 lei

Crema de noapte are ca ingrediente de baza laptisor de matca, ulei de samburi de caise, vitamina A, unt de cacao si vitamina E. Toate aceste ingrediente au rezultat intr-o crema de noapte ideala. Are o consistenta mai grasa comparativ cu crema de zi, insa e aproape la fel de lejera si se absoarbe la fel de repede in piele. Hidrateaza tenul iar acest lucru l-am simtit in fiecare dimineata in care m-am trezit cu tenul catifelat si moale. Nu imi simt deloc tenul incarcat dupa aplicare....se simte fresh si revigorat.
Pret : 14 lei

Aceasta este parerea mea despre produsele Apidermin Lejer si ma bucur tare mult ca am avut ocazia sa le incerc. Sunt produse de calitate cu un pret avantajos care intr-adevar mi-au captat atentia si mi-au conferit incredere in acest brand.

Voi ati incercat produsele Apidermin?
Produsele le gasiti pe site-ul http://magazin.complex-apicol.ro/, alaturi de alte produse care mai de care mai ademenitoare :)

You May Also Like

0 Comments