Search

Indeparteaza definitiv parul nedorit :)

by - marți, septembrie 23, 2014

Cui ii place sa se epileze? 99% dintre voi vor raspunde negativ la aceasta intrebare....si aici ma iau si pe mine in considerare.  Insa avem la dispozitie o gama variata de metode de epilare dintre care putem alege varianta care ni se potriveste....insa toate au avantaje si dezavantaje.

Metoda de epilare folosita cel mai des e cea cu aparatul de ras. Da, e o metoda rapida, insa deloc eficienta. Firul de par incepe sa creasca chiar de a doua zi iar parul devine mai aspru si mai des.
Apoi urmeaza epilatorul care ne pastreaza pielea fina pentru o perioada mai lunga, insa procedeul in sine e unul mai dureros iar unele fire pot creste sub piele in urma acestui procedeu. Un alt dezavantaj e faptul ca firele trebuie sa fie destul de maricele pentru a putea fi smulse.
Similar cu epilatorul e ceara sau benzile de ceara rece. Personal nu am prea agreat niciuna dintre aceste 2 motive. Ceara calda mi se pare greu de folosit si chiar am reusit sa ma ard putin...necesita indemanare si rabdare. Iar benzile cu ceara rece s-au dovedit a fi nefolositoare de cele mai multe...foarte putine sunt bune si smulg firul de par.

Cand e vara epilatul reprezinta pentru mine un adevarat stres. Imi place sa im simt mereu pielea fina si urasc cand firele de par incep sa creasca.

Cred ca majoritatea femeilor isi doresc sa apeleze la proceduri pentru indepartarea definitiva a parului. Insa din pacate nu multe isi permit. Nici pe mine nu ma tine buzunarul sa dau cateva sute de euro, insa mi-as dori sa ma trezesc in fiecare dimineata fara stres ca trebuie sa ma epilez.
Pana acum credeam ca sunt doar vise....insa am gasit un aparat pentru epilare definitiva care poate fi folosit cu succes si acasa.
Mi-a trezit interesul si m-am documentat putin. Un astfel de produs mi se pare o adevarata minune.

Este vorba despre Silk'n Flash&Go - epilator pentru epilare definitiva.

Designul atractiv si practic mi-au atras atentia la prima vedere si imi dau seama cat de usor poate fi de folosit.
Aparatul este bazat pe o lumina inovatoare care are rolul de a indeparta parul pe o perioada indelungata de timp. Datorita designului poate fi folosit si in zonele mai greu accesibile. Este recomandat si persoanelor care au pielea sensibila si se irita atunci cand se epileaza prin diverse metode. Si eu ma numar printre aceste persoane si de cele mai multe ori ma aleg cu iritatii iar la plaja poate fi chiar stanjenitor. 

Silk'n Flash&Go foloseste ca tratament de baza impulsul luminos care e recunoscut in intreaga lume ca fiind cea mai sigura si eficienta metoda pentru a dezactiva permanent regenerarea parului.
Energia optica este folosita pentru a dezactiva cresterea parului iar pentru realizarea efectului termic, firul de par absoarbe energia luminoasa. Melanina este pigmentul din firul de par care este responsabila pentru absorbtia de lumina, generand caldura, care in cele din urma dezactiveaza cresterea parului. Timpul necesar pentru ca tot parul sa fie indepartat complet difera de la persoana la persoana iar in unele cazuri poate dura 18-24 luni.
Insa la majoritatea rezultatele incep sa apara dupa primele 4 sedinte iar rezultatele foarte bune se fac simtite dupa aproximativ 8 tratamente.

Dupa ce am citit detaliile acestui produs, mi-am propus sa il iau in considerare pentru o achizitie urmatoare. Are un pret de 947 lei, care mi se pare avantajos avand in vedere beneficiile.
Rezultate obtinute sunt similare cu rezultatele obtinute in urma vizitelor la un salon pentru a indeparta complet parul nedorit, insa pretul face diferenta. Si niciunde nu e mai bine decat in confortul casei mele :).

Nu este o metoda dureroasa de epilare, insa pe parcurul procedeului puteti simti mici intepaturi in functie de sensibilitatea zonei. Insa nu e cazul sa va faceti griji pentru ca sunt reactii normale.
Am intalnit multe persoane care considera ca epilarea cu laser poate fi daunatoare....insa acest lucru nu e deloc adevarat. Acest lucru a fost dovedit de catre dermatologi de-a lungul zecilor de ani. Laserul nu este iradiant, deci in nici un caz nu poate afecta organele interne. Singura lui tinta in cazul epilarii definitive este distrugerea pigmentului de par de la radacina.

Mai exista si persoane sceptice care isi pun intrebari in privinta unui astfel de procedeu de indepartare a parului. Insa efectele epilarii definitive sunt permanente. Dar trebuie luat in considerare faptul ca in cazul persoanelor tinere cresterea firelor de par este una dinamica iar pe parcusul anilor tulburarile hormonale pot determina aparitia de noi fire de par, altele decat cele distruse cu laserul. In acest caz puteti relua sedintele pentru eliminarea definitiva a noilor fire de par.

Mi-ar fi de mare folos in special in zona inghinala, pentru ca nu pot apela la epilator....e pielea sensibila si m-as epila prea tare. Si sa stau la 2 zile sa ma epilez cu lama poate deveni obositor si enervant. In special daca e vara si ma mai trezesc si cu mici iritatii. Si sa merg la un salon pentru asta, m-ar costa mult prea mult.

Ce spuneti, va tenteaza un astfel de aparat pentru indepartarea definitiva a parului?

You May Also Like

0 Comments