Search

Pastile si ceai de slabit - Silueta Steaua Divina

by - joi, august 07, 2014

Chiar daca am slabit aproape pana la kg dorite, parca mereu e loc de mai bine si daca as mai scapa de vreo 2 kg nu m-as supara. Asa se face ca mi-am indreptat atentia catre 2 produse destinate slabitului. In momentul de fata am terminat administrarea lor si doresc sa va vorbesc despre efecte si rezultate. Nu sunt genul de pastile care sa faca rau sau care sa iti promita ca o sa te ajute sa slabesti fara ca tu sa faci ceva. Nici nu as fi luat acest gen de pastile pentru ca mi se par suspicioase. Am preferat ceva care sa completeze dieta.

O sa va prezint mai intai produsele iar la sfarsitul postarii o sa detaliez efectele pe care le-au avut.



Indicatii : obezitate, celulita, enzeme, depuneri excesive de tesut adipos.
Actiune : Silueta capsule este un produs conceput pentru pentru a ajuta la scaderea ponderala in cazul persoanelor obeze. In timpul administrarii acestui produs, se recomanda o dieta bogata in fibre din cereale, leume si fructe si limitarea consumului de proteine si grasimi animale, paste fainoase si dulciuri cu zahar alb.
Are efect depurativ, hipolipemiant, diuretic, scade pofta de mancare, antidiabetic.
Administrare :
- adulti si tineri peste 14 ani : cate 2 capsule de 3 ori pe zi
- copii intre 10-14 ani : cate o capsula de 2-3 ori pe zi
Se recomanda deschiderea capsulelor si administrarea pulberii de plante sublingual ( se tine sub limba 5-10 minute, apoi se inghite cu apa)


Indicatii : se recomanda ca asjuvant in ofezitate si afectiuni induse de obezitate, diabet zaharat, boli cardiovasculare, disfunctii renale si biliare, guta, celulita.
Actiune : Silueta ameste de plante pentru ceai este excelent pentru normalizarea greutatii si mentinerea ei. Scade pofta de mancare, intensifica procesele de ardere a zaharurilor si impiedica astfel transformarea lor in grasimi, creste arderea lipidelor stocate in tesuturi, contribuie la reducerea colesterolului din sange.
Administrare adulti si copii peste 14 ani : 
- macerat la rece timp de 6-8 ore, 3-4 linguri din amestecul de plante, intr-un litru de apa plata. Se strecoara si se beau 3-4 cani de macerat in decursul unei zile inainte de masa
- infuzie : 3-4 linguri din amestecul de plante la 1L de apa clocotica, se pastreaza 15 min. la temperatura camerei, apoi se strecoara si se bea. Se administreaza cate o cana de infuzie de 3 ori pe zi.
- pulbere de planta : se macina fin amestecul de plante cu ajutorul unei rasnice electrice. Se administreaza sublingual timp de 15 min de 3-4 ori pe zi aproximativ cate o lingurita din pulberea obtinuta, apoi se inghite cu apa.
Eficienta terapeutica creste daca administrarea maceratului, infuziei sau pulberii de planta se face pe stomacul gol.


Atat capsulele cat si ceaiul sunt produse foarte bune daca va luptati cu diferite probleme sau cu grasimea in exces. Pe mine m-au ajutat mult si sunt multumita de efectul obtinut. Insa e foarte important sa respectati instructinile....nici un tratament pentru slabit nu va functiona daca mancati in exces.
Pe langa faptul ca m-au ajutat sa ajung la greutatea dorita m-am bucurat foarte mult ca datorita lor am scapat de senzatia de balonare pe care o aveam in permanenta.
Nu mi-au provocat reactii adverse si m-am simtit foarte bine in perioada in care le-am administrat. Intentionez sa fac un astfel de tratament o data sau de 2 ori pe an pentru mentinerea greutatii si a starii de bine. Ceaiul nu se bea indulcit, insa nu are un gust rau. Desi e recomandat ca plantele din capsule sa fie tinute sub limba 5-10 minute, nu am reusit sa fac acest lucru si am optat sa le inghit direct.
Aveam momente in care exageram cu mancarea si nu ma simteam deloc bine. Mereu tanjeam dupa senzatia de a ma simti complet satula....chiar daca nu imi era foame vroiam sa ma simt satula :)). Acest lucru mi se intampla de cele mai multe ori inainte de menstruatie.
Capsulele si ceaiul m-au ajutat sa imi tin sub control poftele si mi-au reduc semnificativ pofta de mancare.

Sunt foarte multumita de ele si ma bucur ca le-am incercat pentru ca in viitor voi apela la ele cu siguranta daca va fi nevoie. Vi le recomand cu mare drag daca aveti probleme cu greutatea. Au efect daca le administrati corect si respectati o alimentatie adecvata lipsita de grasimi.

Ati luat vreodata pastile de slabit? Au avut efecte?

You May Also Like

0 Comments