Search

Bioderma te protejeaza de soare :)

by - luni, august 11, 2014

Stim cu totii cat de nociv a devenit soarele....parca in fiecare an e mai rau. Sau oare cred asta din cauza faptului ca in fiecare an pun si mai mare accent pe acest lucru? Nu stiu sincer, insa cert e ca incerc sa ma protejez de soare cat mai mult. Pe langa faptul ca razele solare pot afecta pielea ducand la diverse afectiuni, grabesc si imbatranirea si aparitia ridurilor. Insa cu un produs adecvat care sa ne protejeze nu vom avea probleme :). In acest articol doresc sa va prezint 2 produse Bioderma care mi-au fost foarte utile in aceasta vara. Fie ca am vrut sa ma protejez, fie ca am fost neatenta si m-am prajit, Bioderma mi-a fost alaturi.


Printre produsele pe care le-am folosit zilnic se numara si Bioderma Photoderm Mineral Spray - SPF50+/UVA26.


Detalii produs : 

Photoderm Mineral Spray protejeaza impotriva arsurilor solare, previne intoleranta la soare si combate imbatranirea prematura.
Complexul exclusiv patentat Cellular BIOprotection, reprezinta un avantaj major impotriva riscurilor deteriorarii celulara, oferind protectie optima pentru celulele pielii 
Textura ultra-fluida 100% minerala a produsului, ofera pielii o senzatie de confort si catifelare.
Photoderm Mineral Spray SPF50+ este rezistent la apa, fotostabil, non-comogen, nu are parfum si asigura o toleranta optima.
Gramaj : 100 ml
Pret :recomandat in farmacii : 75 lei

Am folosit produsul in fiecare zi inainte sa ies din casa si il luam cu mine si la plaja. Are o consistenta asemanatoare laptelui de corp, insa acesta e sub forma de spray. Majoritatea fluidelor cu SPF mare se intind cam greu si trebuie insistat daca nu vrem sa ramanem cu pielea alba. Insa aici nu e cazul. Bioderma Photoderm Mineral Spray se intinde foarte usor si se absoarbe repede in piele fara sa lase urme. Hidrateaza pielea si ii confera stralucire. M-a protejat de arsurile solare aproape toata vara si ma mandresc cu o piele frumoasa. Produsul poate fi aplicat si pe fata fara nici un fel de probleme. 
Daca mergeti la plaja e recomandat sa reaplicati fluidul din 2 in 2 ore pentru o protectie optima.


Daca totusi ati omis sa folositi protectie solara si v-ati ales cu arsuri asa cum a patit si sotul meu, ei bine Bioderma va sare in ajutor cu un produs excelent : Photoderm SOS Spray.

Detalii produs : 

Calmeaza instantaneu arsurile solare datorita Enoxoloniei. Sodiu PCA si glicerina restabilesc si mentin nivelul optima de hidratare. 
Intareste imunitatea pielii si si protejeaza ADN-ul celular datorita complexului brevetat Cellular BIOprotection.
Textura foarte lejera a produsului confera pielii o senzatie intensa de confort si racoare. Hipoalergenic, fara parabeni.
Gramaj : 125 ml
Pret recomandat in farmacii : 56 lei

Am folosit produsul de fiecare data dupa ce veneam de la plaja....nu pentru ca aveam parte de arsuri ci pentru senzatie placuta de racorire si hidratare pe care mi-o conferea. In schimb sotul meu a abuzat de acest produs....dupa ce razele solare si-au facut de cap si i-au provocat arsuri. Daca pana acum nu vroia sa auda de protectie solara, acum de fiecare data ma roaga sa il dau si pe el :)). S-a ales cu arsuri in zona umerilor si pe spata...insa noroc cu Bioderma ca l-a salvat. Dupa prima aplicare a spray-ului deja se simtea mai bine si pielea incepea sa isi revina. Dupa 2 zile nu mai avea nimic. Si din fericire datorita spray-ului nu i s-a cojit pielea deloc. In concluzie Photoderm SOS Spray este un produs excelent si am observat cat de rapid a refacut celulele afectate de piele, ajutand la regenerarea lor. Calmeaza pielea instantaneu fara batai de cap si fara urmari. Se absoarbe foarte repede in piele si nu lasa o senzatie de disconfort. Pentru un plus de racorire tin spray-ul in frigider. De fapt cam asa fac cu toate produsele destinate aplicarii dupa plaja :).
Produsul poate fi aplicat si pe fata insa aveti grjia sa nu va intre in ochi. Pentru siguranta pulverizati 2 pufuri in palme si apoi aplicati pe fata.



Ca de obicei am ramas surprinsa de produsele Bioderma in care am mare incredere si pana acum nu m-a dezamagit niciunul. Ma bucur ca am avut sansa sa incerc aceste 2 produse si cu siguranta le voi ramane fidela mereu...nu doar vara ci si iarna pentru ca si atunci avem nevoie de protectie solara.

Voi ce produse folositi pentru a va proteja pielea de razele nocive ale soarelui. Pe acestea de la Bioderma le-ati incercat?

You May Also Like

0 Comments