Search

Review ser Indola pentru par rebel

by - marți, iulie 29, 2014

Inca e nevoie sa ma scuz la inceputul fiecarei postari...pentru ca zau stau tare prost cu timpul si am o agenda plina cu titluri ale postarilor pe care trebuie sa le scriu. Si va tot promit ca ma mobilizez si dam inainte...sper sa ma adun curand :D.
Acum cateva luni am primit de la site-ul elevina cateva produse pentru testare despre care inca nu am apucat sa va scriu. V-am vorbit doar despre fondul de ten Astor insa mai stau la rand inca 2 produse care asteapta sa fie vedete intr-o postare.

Astazi invitatul de onoare este un produs destinat parului....mai exact serul de ingrosare Indola
Mi-a prins bine acest produs conturand necesitatile parului meu rebel.
Acest ser are rolul de a fixa parul fara sa il incarce. Eu mi l-am dorit pentru a-mi contura buclele care daca nu sunt putin ajutate stau in orice directie :)).
Se aplica pe parul uscat cu prosopul. Are o consistenta de gel si un miros superb. Eu imi pun putin in palme si apoi imi trec mainile prin par.
Este un produs extraordinar.....fixeaza si contureaza buclele insa nu intareste si nu imbacseste parul absolut deloc. E ca si cum ati folosi spuma de par si fixativ, insa parul ar ramane moale. Exact acesta e efectul pe care il confera serul Indola.
Are nr.4 ca si nivel de fixare...deci e foarte puternic.
Are un gramaj de 150 ml si vine intr-un recipient dragut si util.

Am fact si o poza pentru demonstratie si sunt tare mandra de aspectul parului meu dupa ce folosesc produsul. Parul nu mai este umflat ca de obicei si are un aspect mai cuminte si mai conturat. Efectele dureaza pana la urmatoarea spalare. Lucrul care ma incanta cel mai mult e faptul ca nu intareste parul absolut deloc....il lasa moale si stralucitor.

E un produs foarte bun si il recomand tuturor persoanelor care au probleme cu parul rebel :D.

Serul Indola se gaseste la pretul de 51 lei pe site-ul elevina, alaturi de o multitudine de produse profesionale.

Voi la ce produse apelati pentru a va cuminti parul?

You May Also Like

0 Comments