Search

Lansare The One by Oriflame

by - miercuri, aprilie 23, 2014

Cu Oriflame am facut cunostinta prin perioada liceului cand eram fascinata de parfumurile si rujurile lor. Produsele imi placeau tare mult si m-am decis sa ma inscriu ca si reprezentant. Si asa a inceput o perioada frumoasa alaturi de Orfilame, fascinata fiind de minunatele produse.
De atunci au trecut multi ani...au fost lansate alte si alte game care mai de care mai atractive.

De curand a fost lansat gama de produse The One by Oriflame.
O gama special creata pentru toate nevoile femeilor.....o gama seducatoare cu aspect profesional :)



Noul brand de produse The One este construit pe baza unui concept simplu : va puteti alege cu usurinta produsele cele mai potrivite in functie de situatie.

Astfel au luat nastere 3 game diferite : 

Trebuie sa recunosc ca produsele noului brand sunt captivante si imi doresc cu ardoare sa le incerc.
Am studiat si in catalog produse si mi-ar fi greu sa ma decid pe care mi le doresc...pentru ca le vreau pe toate :)
Pentru ca zi de zi optez pentru un machiaj natural....insa uneori am nevoie de produse rezistente care sa reziste in zilele aglomerate fara sa fie nevoie sa imi refac machiajul. Iar atunci cand imi doresc un machiaj glam, produsele din categoria mega impact sunt cele potrivite :).

Asadar The One by Oriflame, ne ajuta sa fim frumoase in orice situatie :).

Imi doresc tare mult sa incerc noile produse si va invit si pe voi sa imi spuneti daca va tenteaza.
Iar daca le-ati incercat sunt curioasa de parerea voastra :)


You May Also Like

0 Comments