Search

Jurnal de dieta #2 - Fitness acasa

by - marți, aprilie 22, 2014

Saptamana trecuta v-am prezentat planul meu de dieta cu Gerlinea iar in acest articol doresc sa va vorbesc despre sportul pe care il practic in aceasta perioada. Pentru ca nici o dieta nu functioneaza fara putin sport...cat de putin, numai sa fie.

Din pacate timpul si uneori oboseala nu imi permit sa merg la sala. Anul trecut alergam in aer liber de 2-3 ori pe saptamana, insa s-a instalat o problema la genunchi care nu imi permite sa mai alerg iar singura solutie a ramas sportul acasa.

Cel mai mare avantaj al sportului acasa este ca il poti face cand ai timp, fie dimineata, fie seara. Insa exista si un dezavantaj : trebuie sa ne asiguram ca facem corect exercitiile. La inceput mi-a fost greu sa execut corect toate miscarile din videoclipuri si cu greu ma tineam dupa ei. Insa am repetat pana mi-am intrat in ritm si am simtit ca imi lucreaza muschii :).

Mai jos o sa va prezint programele pe care le fac. Nu le fac toate odata ci le alternez


Programul Hip Hop Abs l-am facut ai anul trecut si chiar am vazut rezultate. E format din 4 parti insa preferata mea este Fat Burning Cardio. Shaun T. este un instructor bun si parca ma ambitioneaza/. Exercitiile sunt usoare iar executate corect dau rezultate.


                                                     

Tot pentru abdomen am gasit pe YouTube acest videoclip animat de 8 minute care e foarte eficient. Simt intr-adevar cum lucreaza mushii. La acesta apelez cel mai des, pentru ca cea mai mare problema o am la abdomen....de acolo as vrea sa scap de vreo 6-7 cm.


                                               

Pentru definirea picioarelor am ales sa fac programul propus de Denise Austin, care sincer mi se pare putin greu si nu am reusit sa fac chiar toate exerciile insa nu ma las pana nu il fac cap-coada.

Intr-unul din articolele lui  Alina am gasit cateva videoclipuri utile de care m-am apucat de ceva timp si chiar imi plac.


                                               

Am ales un videoclip de fitness si asa cum spune si ea Billy Blanks e un om care reuseste sa te ambitioneze chiar si din spatele monitorului. Programul contine un set complet de fitness iar din cele 44 de minute prima data am reusit sa fac doar 16 si am cazut lesinata :)))). Acum reusesc sa ajung pana la capat.


                                              

Tot de la Alina am aflat si de acest video pentru definirea picioarelor....iar tonifierea chiar se simte. Dupa ce am facut toate exercitiile de 2 ori chiar mi-am simtit picioarele mai tonifiate, muschii se definesc frumos....insa se lasa cu febra musculara grava. 2 zile am mers cracanata :))).


Am incercat mai multe seturi de exercitii si programe insa am ales sa vi le prezint doar pe acestea 5 pentru ca momentan ma axez doar pe ele si din punctul meu de vedere au dat roade. In trecut m-am apucat si de Insanity.....dar e mult prea greu pentru rezistenta pe care o am in acest moment. Nu am rezistat nici macar 10 minute si am decis sa abandonez programul si sa revin asupra lui cand am o rezistenta mai buna.

Mereu am considerat ca e nevoie de multa ambitie ca sa faci sport acasa. De mult mai multa, decat daca mergi la sala. Pentru ca odata ajuns la sala....trebuie sa te pui pe treaba, ca doar nu o sa stai degeaba.
Ei bine....cand esti acasa sa te arunci in pat dupa 10 minute de exercitii e extrem de tentant. De aceea cand simt ca nu mai pot fac o pauza de maxim 15 secunde cat sa imi trag sufletul si sa nu fiu tentata sa ma opresc.

E foarte importanta si alimentatia cand faceti sport. Nu e indicat sa va infometati pentru ca nu veti face fata. Eu de obicei iau masa inainte cu aproximativ o ora inainte de a ma apuca de exercitii. Ca sa nu fiu flamanda pentru ca nu ma pot misca :)). Nu e bine sa faceti sport nici imediat dupa masa pentru ca o sa va simtiti pline si asta poate fi un disconfort. De obicei dupa ce fac exercitii ma ia o foame de lup...si as baga in mine orice...in special dulciuri cat cuprinde. Dar imi satisfac poftele cu o salata cu rosii si castraveti si cu un baton de ciocolata Gerlinea :).

In urmatorul articol o sa va scriu despre alimentatia din timpul dietei urmand ca in al patrulea articol sa ma laud cu victoria :D. Nu va spun mai multe acum pentru ca nu are rost. Deznodamantul peste 2 saptamani :D


Voi faceti sport?
Daca aveti recomandari de programe de fitness pentru acasa va invit sa mi le spuneti in comentarii :)

You May Also Like

0 Comments