Search

Review - Crema Hidratanta Soft Melcfort Gerocossen

by - marți, martie 25, 2014

Acum ceva timp am primit pentru testare de la Gerocossen 3 produse printre care si crema hidrantanta cu extract de melc despre care o sa va vorbesc in acest articol. Folosesc crema de aproximativ 1 luna, timp in care mi-am conturat parerea despre ea si ii cunosc potentialul.

Crema Hidratanta Soft Melcfort Gerocossen
In primul rand trebuie sa mentionez ca imi place la nebunie borcanelul in care vine ambalata. Are un design placut si elegant :). In plus are un miros placut, deloc intepator. Chiar daca folosesc si crema de ochi, atunci cand aplic crema de fata o aplic peste tot chiar si in zona ochilor....unele creme nu au excelat aici si mi-au creat usturimi insa nu e cazul cremei Gerocossen Melcfort :).

Consistenta ei este una usoara, extrem de light si in acelasi timp hidratanta. Se intinde usor si se absoarbe rapid in piele.
Crema Hidratanta Soft Melcfort Gerocossen
E foarte buna si ca si baza de machiaj, fondul de ten se aseaza foarte frumos si uniform.

M-am bucurat ca am avut ocazia sa o testez in principal datorita extractului de melc pe care il contine. Poly-Helixanul (extractul de melc) este un ingredient natural extras din secretia melcului iar acesta contine un cocktail de substante active pure si concentrate (colagen, elastina, alantoina, aminoacizi, proteine, vitamine) care au efecte benefice asupra pielii :
* Exfoliant usor : indeparteaza celulele moarte de la suprafata pielii si stimuleaza reinoirea celulara
* Antiseptic : previne formarea infectiilor
* Regenerant si cicatrizant : favorizeaza proliferarea celulara si vindeca ranile
* Stimuleaza sinteza colagenului si a elastine, imbunatatind structura epidermei
* Antioxidant : protejeaza impotriva radicalilor liber si a radiatiilor UV

Crema este recomandata pentru toate tipurile de ten si poate fi folosita cu succes pentru a estompa acneea, cicatricile si ridurile.

Pentru mine a fost chiar o placere sa folosesc aceasta crema si ma declar foarte multumita de ea. Intr-adevar hidrateaza foarte bine tenul, care are un aspect mai placut si se simte mai fin si mai elastic datorita colagenului care il contine crema.
In plus am remarcat ca petele care au ramas in urma unor cosuri capricioase au fost estompate iar tenul pare mai curat.
Am observat de asemenea o imbunatire a aspectului tenului in sensul ca are o nuanta mai uniforma iar astfel pare mai sanatos :).
Ma bucur ca am avut ocazia sa o incerc si cu siguranta e una dintre cele mai bune creme incercate de mine si se incadreaza cu succes in top 3.
Despre extrasul de melc am auzit de la teleshopping...de fapt cred ca majoritatea dintre voi stiti reclamele respective. Ce e drept nu m-a impresionat atunci, desi pe parcurs m-am informat si acum sunt la curent cu beneficiile acestui ingredient. Iar odata ce am incercat si crema de la Gerocossen cu extract de melc m-am convins de aceste beneficii.

Va recomand cu drag aceasta crema, daca aveti un ten mai problematic, cu urme de la acnee, cicatrici sau riduri. Este potrivita tuturor tipurilor de ten, datorita consistentei aerate care confera hidratarea optima atat pentru un ten uscat cat si pentru un ten gras sau sensibil.

Ingrediente : 
Apa, secretie de melc filtrata, glicerina, alcool, alcool cetearil, caolin, gliceril stearat, stearat PEG-100, olivat etil hexil hidrogenat, ulei de masline hidrogenat nesaponificabil, Butyrospermum parkii (unt de shea), stearil dimeticona, poliacrilat de sodiu, parfum, fenoxietanol, etillhexil glicerina, citronelol, hexil cinamal, BHA, tetrasodiu EDTA.


Brand : Gerocossen
Numele produsului : Gerocossen Melcfort Skin Expert
Data expirarii : 6 luni de la deschidere
Cantitate : 35 ml
Pret : 25-30 lei 
Crema poate fi cumparata din diverse supermarket-uri, online de pe magazin.dacicool.ro, gerocossen.shopmania.biz 


Ati folosit aceasta crema sau alte produse care au la baza extract de melc?

You May Also Like

0 Comments