Search

10 produse Avon pe care nu le-as recumpara

by - vineri, ianuarie 31, 2014

Produsele Avon le folosesc inca din perioada liceului si in tot acest timp am testat destul de multe, asa incat pot sa fac un top al produselor pe care le-as recumpara si pe care nu. O sa incep prin a va spune care sunt produsele care m-au dezamagit. Ordinea e aleatorie.

1. Demachiant Bifazic 


Despre acesta v-am scris aici dupa care l-am si aruncat pentru ca nu e bun de nimic. Pe scurt e cel mai prost demachiant de ochi pe care l-am folosit. Ma ustura ochii foarte tare de la el si imi provoaca iritatii...

2. Fond de ten Luxe
Am intalnit persoane care au fost multumite de acest produs insa mie nu mi-a placut deloc. Are o acoperire mica, nu se aplica uniform si dupa cateva ore incepe sa dispara de pe ten si raman urme inestetice.

3. Rimel Infinitize
Pe acesta l-am cumparat prin vara cred si nu mi-a placut de la prima aplicare, dar i-am mai dat o sansa si l-am folosit vreo 2 saptamani, timp in care nu am reusit sa ma inteleg cu el si intr-un final am renuntat. Nu mi-a placut deoarece imi facea genele sa arate ca niste crengi...Nu le conferea deloc volum, incarca genele care pareau lungi si rare..

4. Exfoliante de corp Senses
In ceea ce priveste aceste 2 produse nu am ce comenta in privinta mirosului, deoarece sunt superbe, dar din privinta eficacitatii nu le-as mai recumpara. Chiar daca miros superb, particulele exfoliante nu sunt deloc eficace si nu imi lasa pielea fina. In ceea ce priveste exfolierea raman fidela zatului de cafea.

5. Deodorante roll-on

Nu sunt adepta deodorantelor tip roll-on insa am intalnit astfel de produse apartinand altor marci si mi-au placut. Dar cele de la Avon nu imi plac deloc...nici macar unul. Chiar daca unele miros bine, nu fac fata transpiratiei, lasa pielea lipicioasa si pete pe haine. Ce e drept am avut o perioada in care imi placeau si chiar le foloseam. Acum ori au schimbat ceva la ele...ori m-am schimbat eu :)

6. Intaritor pentru unghii 24K gold
Acest produs se vrea sa fie un intaritor pentru unghii. L-am folosit pana l-am terminat si as putea spune ca e un lac dragut cu particule stralucitoare si atat. Nici vorba sa imi intareasca unghiile...

7. Lacuri de unghii
Nuantele ojelor sunt atat de frumoase incat uneori sufar ca nu imi plac :)). Am cumparat oje Avon cu mai multe ocazii fiind ispitita de nuantele superbe. Desi am intalnit persoane carora le plac, mie mi se par ingrozitoare. Nu ma tin nici macar o zi. Dupa prima tura de spalat vase de exemplu incepe sa sara de pe unghii. Mi s-a intamplat la unele oje sa se desprinda pur si simplu cu totul de parca ar fi un sticker :))). Oribile.


8. Pila de sticla


Am cumparat pila prima data cand a aparut in catalog, la inceput mi-a placut insa nu are o durata de viata prea lunga. Dupa cateva folosiri nu mai e buna de nimic. Se duce chestia aia de pe ea si nu mai pileste deloc. Dupa ce am aruncat-o pe aceasta mi-am cumparat alta no name de la un magazin oarecare si desi a costat in jur de 5 lei m-a tinut mult si bine.

9. Ulei de corp pentru catifelare

Cand am cumparat acest produs ma asteptam sa fie un produs hidratant, ca doar se numeste ulei. Insa as putea spune ca e spray mai degraba. Nu e absolut deloc uleios, nu hidrateaza pielea si se comporta exact ca un spray de corp. E foarte apos.
Insa trebuie sa recunosc ca are un miros foarte placut.

10. Spray de corp Mystique


Spray-urile de corp Avon m-au incantat mereu...sunt ideale vara, sunt racoritoare, miros bine si vara mereu am unul in geanta.
Dar acesta e putin spus oribil..cel putin pentru mine. Are un miros tare, intepator si extrem de neplacut. Ma asteptam la un miros dulce si suav insa mie mi se pare foarte gretos si imi provoaca dureri de cap.



Iar ca o nota de final, as adauga un alt produs pe care desi nu l-am incercat pana acum nu l-as cumpara. Este vorba despre paleta de machiaj Deco.
Contine 9 nuante de fard, 4 nuante de iluminator, 3 nuante de luciu de buze, 2 nuante de fard de obraz si 3 aplicatoare...inutile.
Nu as achizitiona aceasta trusa deoarece mi se pare iesit din comun de scumpa : 74.99 lei pret intreg. Asta in cazul in care o paleta cu 120 de nuante costa in jur de 100 lei, dar o gasiti si mai ieftin.
Deci in primul rand nu as cumpara trusa Avon datorita pretului mult prea mare si pentru ca fardurile mereu au fost ciudate. Am nimerit truse de machiaj foarte pigmentate si altele deloc..


Pe voi ce produse Avon v-au dezamagit?

You May Also Like

1 Comments

  1. Cu Spray de corp Mystique sunt deacord mirosul e chiar foarte intepator pentru corp... Eu de la AVON tias recomanda sprayul vibrant orchid & blueberry. Are un miros placut si rezista pe corp. Eu sunt multumita si iti reomand si tii.

    RăspundețiȘtergere