Search

NOTD : Mint nails

by - vineri, august 10, 2012

Daca ma urmariti pe Facebook, probabil ati vazut deja aceasta postare, in care ma laudam cu bunatatile de la Essences by Coty :D . Asa cum am promis atunci o sa revin cu detalii despre produse iar primele despre care o sa va vorbesc o sa fie cele 2 oje superbe :D
M-am bucurat inainte ca mi-au crescut si mie in sfarsit unghiile, ca sunt mari si rezistente...si cum orice minune tine putin, unghiile mele sunt din nou mititele :( O oja neagra de proasta calitate se pare mi-a venit de hac si deja am folosit o baza, mi-a colorat unghiile cu negru intr-o maniera oribila si aratau de parca am sapat  in pamant :)) Neavand ce face, le-am taiat si astept sa creasca din nou :) Desi ma bucur ca nu se mai exfoliaza iar oja imi rezista mai mult timp pe unghii :)

Vedetele acestei postari sunt :

Cea verde e nuanta 136 iar cea roz nuanta 203 si ambele au 6 ml. Pensula este subtirica si e nevoie de 2-3 straturi pentru o acoperire buna, deoarece lasa urme si daca aplicati un singur strat va arata urat.
Rezistenta e una buna, mi-a rezistat pe unghii in jur de 4 zile.






















Sunt 2 nuante foarte frumoase.  Nr. 203 e un roz catre violet, iar nr. 136 e o culoare tare deosebita...un turcoaz mint :)

Sunt primele mele oje Astor si am de gand sa imi mai cumpar, deoarece imi plac tare mult. Atat gama de culori cat si faptul ca au o sticluta mica de 6 ml :) Imi plac ojele mai mici, deoarece sunt mai simpatice si niciodata nu cred ca o sa termin o oja cu un gramaj mai mare :)

Ce ziceti, va plac cele 2 nuante? :)

You May Also Like

0 Comments