Search

Shopping time : Mici placeri de la MyaShop

by - luni, iulie 02, 2012

Va spuneam astazi pe Facebook ca a sosit mica mea comanda de pe MyaShop....spun mica deoarece mi-am cumparat doar 2 produse. M-am cam fastacit...vroiam mai multe, le puneam in cos, le stergeam si tot asa :)))
Si am decis ca le voi lua doar pe acestea doua si cand voi fi decisa sa mai iau ceva o sa revin :)

Si iata bunatatiile :

Sleek Acid

Le recunoasteti nu ? E vorba despre paleta Acid si un blush Barry M.

Paleta farduri Sleek Acid

Paleta de farduri Sleek Acid e de-a dreptul superba. Recunosc ca nu m-a tentat multa vreme. Dar cum a venit vara am simtit nevoia sa folosesc niste culori vesele, sa ma joc cu ele si sa le combin...si am realizat ca nu am :| Si am vrut sa comand Brights, dar nu era pe stoc...nu stiam cand apare si am optat pentru Acid :D Si sunt asa fericita !!!!
E superba...mi-am bagat azi degetele in ea, m-am dat cu aproape toate nuantele la ochi, pe maini si pe unde am apucat :)))) Eram ca un copil mic care a navalit in dulciuri :))) Nu am mai facut swatch ca ma manjisem toata, dar daca doriti o sa revin cu o postare sa va arat cat de minunate sunt culorile.
Paleta poate fi achizitionata de aici.

Al doilea produs este un blush Barry M. De fapt e singurul produse Barry M pe care il am :)

Blush Barry M

Blush Barry M

Nuanta este Pink Orchid :) Ambalajul e tare dragut cu floricele :D
Nuanta o ador si mai vreau si altele :D E foarte pigmentat, e nevoie de putin produs si are 7 grame :)
Restul nuantelor le puteti vedea aici, de unde il puteti si achizitiona :)

Sunt foarte multumita de produse si curand planuiesc o noua comanda. Ii felicit pe cei de la MyaShop pentru atentia cu care sunt ambalate coletele si pentru faptul ca nu au impus o comanda minima pe site :)

Voua ce produse va fac cu ochiul sau ce achizitii noi ati facut? :)




You May Also Like

0 Comments