Search

Bunatati "proaspete" primite astazi

by - luni, iulie 23, 2012

Am lipsit cateva zile de pe blog...weekend-urile mele sunt tare incarcate si nu mai am timp de nimic. Insa astazi imi propusesem sa scriu un review  sau sa postez un notd ca nu am mai facut-o de mult.
Darrr...m-am razgandit la 7 dimineata. Sa nu credeti ca m-am trezit la 7 dimineata sa ma gandesc despre ce scriu astazi :)))
Dar unul dintre cele 4 colete primite astazi a sosit prin firma de curierat DPD si acest nene mereu imi aduce coletele la 7 dimineata :)) Nu va imaginati cati nervi pe mine...insa imi trec dupa ce desfac coletul :)))
Cand am vazut ce bunatati mi-a adus, am stiut imediat ca despre asta o sa scriu astazi pe blog. Imi venea sa ma apuc de dimineata, dar patul mi-a facut cu ochiul si m-am lasat invinsa :)

Primul colet care a sosit a fost de la BioTrade . Mmmm...cat am asteptat acest colet :D


Coletul contine o crema cu protectie solara SPF30, un deodorant si un gel de dus pe care imi vine sa il mananc :D Am ales varianta pentru barbati....imi plac parfumurile, deodorantele etc. de barbati dar din motive evidente nu le pot folosi. Insa la dus imi place sa ma rasfat uneori cu gel de dus de barbati. Dar acesta nu are deloc un miros barbatesc...miroase a guma dulce :)) Oricum e superb :)
Deodorantul e roll-on si miroase foarte fresh a menta...sa vedem cum se comporta.
Crema cu SPF30 e dedicata copiilor, insa acest lucru nu ma deranjeaza ci ma incanta. Bebelusii au pielea sensibila, deci produsele sunt create tinand cont de asta :)

Iar urmatoarele colete au ajuns prin posta. Am venit tot intr-o veselie cu ele in brate :)))

In primul pe care l-am deschis se afla un gel exfoliant de pe site-ul http://www.esentenaturale.ro/ro.


La prima vedere pare un gel de dus obisnuit...nu intelegeam de ce ii spune exfoliant si l-am aplicat pe mana sa vad cum sta treaba cu el :D Si se pare ca are particule mici transparente. Super ! O sa revin cu un review dupa ce il folosesc o vreme :) De fapt acest colet a ajuns vineri, dar nu am fost acasa si cand am ajuns era deja tarziu si posta era inchisa. Tot weekend-ul m-am intrebat oare ce o fi :)))
Astept atatea colete incat ma pierd in stiinta...trebuie sa o las mai moale.


Si cel mai asteptat dintre toate...

Doua balsamuri Coca-Cola pe care mi le doresc de mult timp si cum le-am vazut in blogsale la Ana Maria am zis ca trebuie sa le am :D In Romania nu le-am gasit...cel putin nu in orasul meu, dar nici pe internet. Sunt absolut delicioase ambele. Daca sunteti fane Coca-Cola cu siguranta le veti indragi. Nu inteleg de ce se limiteaza la atat...ar putea sa mai scoata produse...un parfum cu miros de Cola de exemplu. Ce ziceti?:))) Glumesc...cat as fi de disperata dupa acest suc nu mi-ar placea sa miros ca el, dar e placut sa il simt pe buze.
Si ma bucur ca sunt si hidratante :)


Si surpriza zilei...

Acum ceva timp am primit de la Vichy 2 mostre ale noii creme Idealia iar apoi am participat la un concurs pe pagina lor de Facebook iar premiul consta intr-o crema Idealia de 50 ml si o spuma de curatare Purete Thermal. Cand s-au anuntat castigatorii m-am uitat pe lista...dar zau asa ca nu m-am vazut :)))
In drum spre casa nu intelegeam de ce am primit un colet de la Vichy si imi venea sa ma asez pe o banca sa vad ce e in el :)) Dar tot am deschis plicul putin cat sa vad putin ce contine :p
Cand am ajuns acasa am zis ca poate or fi incurcat coletele si am intrat rapid pe Facebook sa ma uit iar pe lista de castigatori si OMG era si numele meu acolo :))) Prima data nu am vazut :D
Oricum m-am bucurat tare mult si cu greu m-am abtinut sa nu imi bag degetele in crema. Astept sa mai termin din ce am inceput ca deja e prea mult :))


Am mai castigat un premiu de la Avon despre care am scris pe Facebook si pe care il astept cu nerabdare :D


Si cam asa mi-am petrecut ziua....am inceput-o cu dreptul inca de la prima ora a diminetii :D
Ce bine ar fi daca toate zilele ar fi la fel :))) Dar ma consolez...inca mai astept colete, deci alte jucarii sunt pe drum :)

O sa revin cu review la produsele prezentate mai sus de indata ce imi fac o parere despre ele.

You May Also Like

0 Comments