Search

Tenul cu probleme vs. Vichy Normaderm

by - miercuri, aprilie 18, 2012

Tenul constituie locul propice pentru cele mai variate probleme : pete, infectii, inflamatii cauzate de factori externi si interni. Cele mai frecvente probleme ale tenului sunt : pistruii, acneea, petele, porii dilatati, punctele negre, cearcanele, roseata etc.
De obicei semnele unui ten cu probleme apar in perioada pubertatii, insa in unele cazuri persista si la maturitate. O mare parte dintre persoanele cu un ten problematic, folosesc produse gresite care in timp pot agrava probleme tenului. Recunosc ca si eu am facut aceasi greseala si treptat am invatat sa inteleg fiecare problema a tenului meu si sa incerc sa o rezolv. Insa, pana acum nu am gasit un produs care sa ma multumeasca in totalitate si sa aiba efecte benefice timp indelungat.
Curatarea corecta este absolut necesara, in special in cazul unui ten problematic. In acest sens, va recomand solutiile micelare care sunt mult mai blande comparativ cu  demachiantul crema. In cazul unui ten gras ca al meu se recomanda ca demachierea sa se faca de 2 ori pe zi : dimineata si seara. Chiar daca nu ati folosit machiaj peste zi, este absolut necesar sa demachiati tenul, deoarece impuritatile care se depun sunt daunatoare si pot agrava probleme tenului. Tenul gras necesita demachiere si dimineata, pentru a indeparta excesul de sebum produs peste noapte. Dupa demachiere optati pentru o lotiune tonica, insa intai asigurati-va ca nu are in compozitie alcool.
Odata ce primul pas este indeplinit corect, urmeaza hidratarea peste care nu trebuie sa sarim. Indiferent daca problemele tenului sunt mai mari sau mai mici, hidratarea este esentiala. Lipsa ei duce la imbatranirea prematura a tenului. Insa e foarte important sa folositi o crema adecvata tipului vostru de ten.
Celulele moarte de la nivelul tenului pot deveni adevarati dusmani!! De aceea e necesar sa va exfoliati tenul de cel mult 2 ori pe saptamana. In cazul tenului acneic nu este recomandata exfolierea, deoarece poate produce iritatii.
Din pacate nici eu nu ma pot bucura de un ten perfect si micile imperfectiuni ma impiedica sa renunt la fondul de ten. Zona T prezinta exces de sebum, care este extrem de deranjant...mereu trebuie sa il tin sub control si sa imi retusez machiajul de mai multe ori pe parcursul unei zile.
Inainte aveam prostul obicei sa "chinui" cosurile si sa le rup, asa incat acum m-am ales cu cateva pete care se incapataneaza sa ramana acolo.
O alta problema pe care o prezinta tenul meu sunt porii dilatati, care reprezinta locul proprice pentru aparitia punctelor negre.
Nuanta tenului nu este deloc uniforma, ceea ce ma face dependenta de fondul de ten.


Pentru a veni in ajutorul tenului cu probleme, Vichy a  reformulat crema hidratanta care promite transformarea totala a tenului cu probleme :



Ingrediente : asociere puternica intre : 

- LHA (lipohidroxi acid) : microexfoliant, elimina celulele moarte de la nivelul pielii
- Acid Glicolic : efect de regenerare profunda a pielii
- Acid salicilic : efect antiseptic si exfoliant

si 

Ingrediente : hranitoare si calmante : 
- Glicerina cu uleiuri emoliente : efect hidratant, confera pielii o senzatie de confort

Rezultate : 
Pielea este integral transformata incepand cu a 7-a zi
Tenul este curatat 
Zi dupa zi, tenul este vizibil transformat

Sub aceasta forma se prezinta noua crema hidratanta Vichy. Sunt extrem de curioasa daca intr-adevar efectele sunt cele pe care le promite. As fi extrem de incantata sa gasesc in Vichy aliatul tenului meu cu probleme.

M-am inscris si eu in campanie pe blogul lui Special-Koko si sper sa am sansa sa testez produsul:)


You May Also Like

0 Comments