Search

Revista Marie Claire luna martie + cadou

by - vineri, martie 02, 2012

Nu am mers special sa cumpar revista...nici macar nu stiam ca are un cadou :)
Dar trecand pe langa un chiosc de ziare am vazut-o afisata in vitrina si mi-am dorit-o :D


Cu revista primiti cadou o crema Dove si 2 mostre : una de apa termala Vichy si una de fond de ten L'oreal Lumi Magique.
Imi era tare dor de mirosul clasicelor creme Dove. Nu le-am mai folosit de foarte mult timp si chiar uitasem de ele. Cu incantare am realizat ca atat mirosul cat si textura si calitatea cremei au ramas aceleasi pe care le stiam.
Crema costa in jur de 15-16 lei si am cumparat-o impreuna cu revista la pretul de 13 lei. Nu e mare afacere, dar daca nu o cumparam acum cu siguranta uitam de ea:)

Referitor la revista am ceva de comentat :D 
Ori am eu probleme cu vederea, ori multe modele din revista sunt nepensate...am gasit cateva domnisoare cu sprancene care arata chiar rau.
Si tipa de pe coperta are sprancene ok...dar nu inteleg de ce chiar la baza de sus e o linie neagra :|
Nu am putut sa surprind in poze..dar cele care aveti revista cu siguranta veti sesiza :)

Ce reviste cu cadouri ati mai cumparat in ultimul timp ?:)


You May Also Like

0 Comments