Search

Review - Glossed Sleek Makeup

by - luni, martie 26, 2012

E prima data cand incerc un gloss Sleek si trebuie sa recunosc ca imi place la nebunie si culoarea m-a cucerit :X. Gloss-ul poate fi achizitionat de pe site-ul MyaShop.

Este un gloss care poate fi folosit cam in toate look-urile:)
Formula sa este una matasoasa si hidrateaza intens buzele si de cand il am se regaseste zilnic in geanta mea. Culoarea este pigmentata iar rezistenta este una medie spre mare. Daca fumati, mancati si beti nu va rezista foarte mult timp pe buze :)
Aplicatorul imi place tare mult, nu este solid ci e sub forma de pensula ceea ce permite o aplicare mai usoara si mai matifianta.
Imi place ca nu lasa o senzatie lipicioasa pe buze si nu se intinde :) Iar mirosul este unul dulce si mereu imi vine sa il gust:))
Un alt plus e faptul ca are si SPF 15. Chiar si buzele sunt afectate de razele solare si trebuie protejate:)
Am folosit gloss-ul atat singur cat si in combinatie cu alte rujuri si e minunat :)

Pret : 16 lei
Site : http://www.myashop.ro/
Il puteti achizitiona de aici
Nuante disponibile : Rumor, Pixie, Whisper, Packs a Punch, Blase, Bitten
Fiecare nuanta e deosebita si merita incercate:)

Gloss-ul care il am e nuanta Blase .

* produsul a fost trimis pentru testare

Care e gloss-ul vostru preferat de la Sleek, sau pe care vi-l doriti?

You May Also Like

0 Comments