Search

Review - Sare Baie cu Plante Medicinale

by - marți, februarie 21, 2012

V-am tot scris despre produsele naturale de pe site-ul http://vegis.ro/ . Am fost multumita de toate pe care le-am incercat pana acum si astazi a venit timpul sa va vorbesc si despre sarea de baie cu plante medicinale.
Ce spune producatorul : 
 Indicatii:
Afectiuni reumatice degenerative (spondiloza, artroze ale articulatiilor membrelor - coxartroza, gonartroza, artroza a cotului, pumnului, etc.);
Afectiuni reumatice cronice inflamatorii (in afara puseelor: spondilita anchilozanta, alte spondilartropatii, artrite secundare); 
Afectiuni sechelare post traumatice ale membrelor. Afectiuni neurologice periferice. Tulburari circulatorii periferice (arteriopatii artero-sclerotice ale membrului inferior si afectiuni venolimfatice in stadii incipiente);
Sindroame nevrotice cu tulburari ale somnului, distonii neurovegetatice, stari anxios depresive.
Contraindicatii:
Afectiuni cardiovasculare ischemice (infarct de miocard), insuficienta cardiaca, cardiopatie ischemica cronica, hipertensiune arteriala avansata, boli varicoase în stadii avansate;
Afectiuni neoplazice;
Boli dermatologice;
Boli infecto-contagioase. 



Parerea mea : 
Are un miros foarte fresh si foarte puternic. Imi place la nebunie faptul ca apa devine albastra iar spuma este una densa. Daca nu doriti sa optineti si spuma adaugati sarea de baie in cada dupa ce ati pus apa si o sa se dizolve. Daca doriti spuma, adaugati sarea sub jetul de apa...Veti avea parte de un rasfat cu spuma si apa albastra superb mirositoare.
Este foarte relaxantanta....in special dupa o zi grea cand simtiti ca va doare tot corpul. Am vazut ca este recomandata pentru mai multe afectiuni.....eu am ales-o pentru relaxare si pentru durerea de picioare...Fie ca petrec mult timp in picioare sau merg pe tocuri...vesnica problema ma omora : durerea de picioare. Cand ajungeam acasa faceam bai cu sare la picioare si imi reveneam semnificativ. Da o senzatie de relaxare grozava.
M-am bucurat de produs si in cada si mi-a placut la nebunie mirosul pe care il asa pe piele si care persista mai mult ca orice gel de dus pe care il detin. Lasa pielea catifelata si relaxata. Singura greseala pe care am facut-o a fost ca mi-am bagat si podoaba capilara in apa cu sare si s-a cam incalcit :D
Insa ce poate fi mai placut pe gerul asta decat o baie calda cu sare, un ceai si la somn?:D
O recomand cu mare drag si o folosesc cu placere.

Ingrediente : 

Pret : 6,2 lei
Gramaj : 750 ml
Producator : Minesa
Produsul poate fi achizitionat de pe site-ul http://vegis.ro/ , unde veti gasi si alte produse naturale .

* produsul a fost trimis pentru testare

Ati folosit pana acum sare de baie? Ce parere aveti?

You May Also Like

0 Comments