Search

Review - Masca de fata cu ciocolata alba (Montagne Jeunesse)

by - duminică, februarie 26, 2012

Va spuneam intr-o alta postare despre cele 3 masti Montagne Jeunesse pe care le-am primit pentru testare:)
Prima pe care am fost tentata sa o incerc a fost cea cu ciocolata alba. Miroase atat de bine incat intr-adevar iti vine sa o mananci :))
Ce spune producatorul : 

Ingrediente: 

Parerea mea : 
Incep cu ambalajul care mi se pare foarte dragut si atractiv... Mirosul este unul extraordinar...chiar iti vine sa o mananci :D
E un adevarat rasfat aceasta masca. 
Consistenta este una cremoasa, se aplica foarte usor si se curata la fel de usor. 
Cantitatea mi-a ajuns pentru 2 aplicari. Este bine sa o aplicati de 2 ori pe saptamana. Deoarece plicul nu se mai poate inchide nu e bine sa o lasati deschisa pentru mult timp.
Are si argila in compozitie, insa nu creaza nici o stare de disconfort fata de alte masti. 
Absoarbe excesul de sebum si hidrateaza tenul. Asa incat dupa folosire veti avea un ten mai luminos si vizibil mai hidratat.
Am stat 15 minute cu masca pe fata si apoi am clatit-o cu apa calduta. 
Hidratarea nu e una de lunga durata , insa confera momente unice de rasfat :)
E prima data cand incerc mastile Montagne Jeunesse si de acum inainte cu siguranta nu o sa imi lipseasca. Sunt superbe!!!

O recomand cu drag.
Pretul : 7-10 lei
O puteti achizitiona din supermaketuri!!

Nu uitati de concursul de pe Facebook unde puteti castiga unul din cele 3 seturi formate din 3 masti. Pentru inscriere click AICI .

Ati incercat pana acum aceste masti?

You May Also Like

0 Comments