Search

Review– Fond de ten L'Oreal Paris Infaillible

by - duminică, februarie 26, 2012

De curand am primit de la http://www.makeuponline.ro/ si http://www.carespot.ro/ un colet plin cu bunatati :)
O sa le prezint pe toate in viitoarele posturi :)
Dintre produsele primite m-am decis sa va prezint mai intai fondul de ten L'oreal Paris Infaillible .
Este primul fond de ten de la L'oreal pe care il am. L-am folosit o vreme, asadar mi-am facut o parere ampla despre el.
Din pacate, nuanta pe care am primit-o e cam deschisa pentru tenul meu, dar aplic peste o pudra cu un ton mai inchis si e ok.
Concluzii despre produs :
- ambalajul este foarte dragut si rezistent
- imi place ca are pompita si pot doza cantitatea necesara
- imi place cum miroase
- textura este una foarte placuta. se intinde foarte usor si nu lasa efectul de masca, imbinandu-se perfect cu tenul. pentru aplicare puteti folosi si pensula si degetele...eu prefer degetele
- acoperirea este una medie spre mare
- uniformizeaza nuanta tenului
- daca aveti tenul gras, e necesar sa aplicati si o pudra peste fond de ten pentru a evita ca excesul de sebum sa "apara" prea curand
- rezista fara probleme pe ten 7-9 ore
- confera luminozitate
- un punct minus e faptul ca nu e prea rezistent la transfer

Swatch :

Pret : 63,72
Poate fi achizitionat de AICI

In consecinta sunt multumita de produs si l-as cumpara...insa intr-o nuanta mai inchisa putin.
Ati folosit acest fond de ten? Ce parere aveti despre el?

You May Also Like

0 Comments