Search

Castigatoare giveaway tpb.ro

by - joi, februarie 02, 2012

In primul rand vreau sa va multumesc tuturor pentru incurajarile si aprecierile pe care mi le-ati lasat:) Conteaza mult pentru mine si ma bucur sa vad ca sunt persoane care apreciaza acest blog. Va pup pe toate si va doresc numai bine si sper sa imi ramaneti alaturi cat mai mult timp:)

Acum sa anuntam castigatoarea :
Aceasta este lista cu participante : 
Lucia Vlad a primit o inscriere in plus pentru ca a ghicit premiul pe Facebook
Ramona Roman a primit o inscriere in plus pentru ca a fost prima persoana inscrisa in concurs(am mentionat pe facebook ca prima persoana care se inscrie primeste o inscriere in plus)

Mai am inca ceva de mentionat:D 
As dori sa o rog pe doamna/domnisoara Pop Aurelia sa acorde mai multa atentie inscrierii pentru ca am impresia ca isi bate joc la cel mai serios mod!!! La fiecare concurs se inscrie chiar de mai multe ori si la toate cerintele concursului imi pune link catre pagina konkurs.ro unde e postat concursul. Eu personal adaug concursurile pe acel site si daca imi lasati link catre pagina nu inseamna ca inscrierea e valida!!! Bineinteles nu se pune problema sa ma urmareasca prin GFC , nici like pe Facebook , nici abonata la newsletter nu e!!!
Am anuntat-o de nenumarate ori si in privat dar vorbesc singura!!! As dori sa va rog sa va abtineti sa va mai inscrieti la concursuri pe acest blog daca o faceti doar din bataie de joc!!!

Am tinut sa fac aceasta precizare pe blog, deoarece am dat de 3 ori random listei si a treia oara s-a nimerit sa fie aleasa Pop Aurelia si bineinteles ca am mai dat inca o data random.

Iar castigatoarea e : 




Astept sa ma contactezi prin intermediul formularului de contact pana sambata la ora 19:00!!!

Va pup si va multumesc tuturor pentru participare!!!


PS : Va rog mult sa ma ajutati daca doriti cu un like AICI

You May Also Like

0 Comments