Search

Review - Ser hidratant by Petite Provence

by - sâmbătă, ianuarie 28, 2012

Cred ca ati auzit toate de minunatele produse care se gasesc in magazinul online Petite Provence .
Majoritatea produselor au la baza ingrediente naturale, foarte benefice tenului si corpului. Gama de produse de pe site e una variata...gasiti atat produse destinate femeilor , copiilor , barbatilor cat si produse pentru casa .
   Astazi vreau sa va vorbesc despre serul hidratant pentru toate tipurile de ten
.Serul are in compozitie 2 ingrediente active benefice tenului :
- Ulei de migdale dulci : obtinut din prima presare la rece, foarte bogat in vitaminele A si E, catifeleaza si calmeaza pielea iritata
- Extract de Aloe Vera : utilizata de secole in medicina traditionala, aceasta planta este un adevarat "tamaduitor" datorita sarurilor minerale esentiale si vitaminelor continute de frunzele sale. Proprietatile sale calmante si regeneratoare fac din Aloe Vera o necesitate in ingrijirea pielii deteriorate.
Descrierea oficiala : 
SERUL HIDRATANT Provence Sante este un produs complet de ingrijire faciala ce reda fermitatea si tonicitatea pielii datorita ingredientelor sale active: uleiul de Migdale Dulci, calmeaza si catifeleaza pielea, si extractul de Aloe Vera recunoscut pentru proprietatile sale regeneratoare si hidratante. Cu o textura usoara si placuta, acest ser nutritiv si reparator stimuleaza activitatea celulara si restructureaza epiderma. Este un produs de baza ce se aplica dimineata pe tenul curat, ca atare sau inaintea unei creme de zi.


Parerea mea : 
Primul lucru care m-a incantat la produs e faptul ca nu contine parabeni, silicon si nu a fost testat pe animale. Evit sa folosesc un produs testat pe animale, oricat de benefic mi-ar fi...
In primul rand vreau sa va spun ca produsul , are un miros extraordinar de frumos...e un miros usor dulce..elegant. Daca s-ar face un parfum cu aroma asta cu siguranta al meu ar fi :))
L-am folosit mai bine de 2 saptamani in fiecare dimineata si mi-am facut o parere buna despre el. Il aplic pe fata curata si dupa ce intra in piele aplic o crema pe care o folosesc ca baza de machiaj. Se poate folosi si fara crema daca doriti.
Textura este una catifelata si usoara, intra foarte repede in piele, nu lasa nici o pelicula si tenul ramene catifelat si parfumat, iar senzatia este una de prospetime. In cazul in care aveti mici iritatii ale pielii, o sa va ajute sa scapati de ele.
In cazul in care nu ma machiez , nu mai aplic crema de fata si las doar serul. Imi place mult pentru ca reda prospetimea tenului , e mai luminos si mai catifelat.
Se consuma destul de greu..e nevoie doar de putin produs pentru ca se intinde foarte usor. Ceea ce ma incanta, pentru ca ma voi bucura vreme indelungata de produs :)
Ambalajul este extrem de dragut, usor de manevrat si ideal de luat in vacanta. Imi place ca e dotat cu pompita ceea ce mi se pare igienic si permite o dozare exacta a produsului.
Si asta e cantitatea care imi e suficienta pentru o aplicare :)

Prezentare produs : recipient 50 ml
Termen de valabilitate : 6 luni de la deschiderea flaconului
Produs in : Franta
Pret : 79 lei
Distribuitor : http://www.petiteprovence.ro/
92,5% din totalul ingredientelor sunt de origine naturala
11,1% ingrediente active

Nota mea : 10/10

*produsul a fost trimis pentru testare


Kisses : *

You May Also Like

0 Comments