Search

Review - Gama de produse Apidermaliv

by - marți, ianuarie 10, 2012

Cred ca ati auzit multe lucruri despre aceasta gama...insa va impartasesc si parerea mea:)
Inainte de sarbatori a fost o explozie de concursuri cu premii constand in produse Apidermaliv..am fost norocoasa castigatoare a 2 seturi:) Primul set a fost castigat pe blogul lui kaiyoaino iar al doilea pe blogul lui blueroses . Le multumesc din nou fetelor pe aceasta cale si le trimit cate un pupic:)
Unul din seturi i l-am facut cadou mamei mele care a fost foarte incantata iar al doilea set l-am pastrat eu...apoi i-am facut cadou si masca de fata cu care nu m-am inteles deloc...

Inainte de a trece la prezentarea produselor, vreau sa va spun ca am ramas dezamagita de modalitatea de ambalare a produselor...Le-am primit intr-o cutie destul de mare si inauntru erau produsele si aruncata peste ele o folie cu bule...aruncata asa aiurea nu ii vedeam rostul :))
Dupa cum puteti observa crema de fata a suferit putin...nu ma deranjeaza foarte tare...Dar daca as comanda aceste produse pentru a le oferi cadou sau pentru mine cu siguranta le atrageam atentia...de fapt nici macar nu cred ca ridicam coletul cand auzeam cum zdranganesc inauntru produsele...
Pe drum spre casa ma rugam sa fie produsele intregi :)))
Sa trecem la review-ul produselor : 

Balsam de buze Apidermaliv 

De la prima vedere m-a incantat acest produs. Mirosul este extraordinar si gustul la fel :)) 
In tub se prezinta ca fiind destul de solid, dar aplicat pe buze se topeste insa raman mici particule intregi..care nu ma deranjeaza. Imi place de asemenea ca rezista destul de mult pe buze. 
Ca nivel de hidratare ii dau nota 7. 
In schimb ce nu imi place e ambalajul...cred ca era mai ok daca avea capatul putin inclinat ca cel de unele gloss-uri. Datorita ambalajului...aplic balsamul de buze doar in casa dupa ce ma spal pe maini pentru ca il aplic cu degetele. Afara nu il pot folosi deoarece nu mi se pare igienic.
Pretul este doar 6,32 lei.


Crema de fata cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de Shea

E prima crema atat de grasa pe care am folosit-o vreodata. O aplic doar seara, fiind mult prea grasa pentru zi. Dupa aplicare imi simt tenul destul de incarcat si unsuros....se aplica si destul de greu fiind grasa. Si dureaza cateva ore bune pana e absorbita complet. Insa ce e drept dimineata tenul e foarte catifelat si hidratat. Prefer sa o aplic cu cateva ore inainte de a ma pune in pat pentru a nu umple toata lenjeria de pat cu crema:)
Mirosul sincer nu imi place deloc...
Insa e foarte potrivita pentru perioada rece a anului:)
Pret : 9,13 lei.

Masca de fata Apidermaliv
Ei bine cu aceasta masca nu m-am inteles deloc bine...Am folosit-o de 2 ori si am lasat-o balta. Poza este luata de pe site-ul oficial...eu deja am dat masca de fata deci nu am avut la ce sa fac poza:))
De la inceput nu m-a incantat mirosul si textura...dar trecand peste astea am incercat-o.
Pur si simplu nu suportam cum se simte pe ten si cat de uleioasa poate sa fie...incercand sa o indepartez am dat cu apa pe fata..si de aici razboi:)) Am uns tot prin baie pe ce am pus mana pana am reusit sa o curat. Am folosit dischete demachiate si m-am spalat de 2 ori cu un gel de curatare. Si nici atunci nu scapasem de senzatia unsuroasa de pe fata. Cred totusi ca sunt prea multe ingrediente emoliente : laptisor de masca, ulei de masline, unt de Shea si miere.
Oricum e destinata tenurilor uscate iar al meu e destul de gras.
Pret : 11,99 lei

Apidermaliv crema pentru calcaie cu ulei esential de menta
Apidermaliv crema pentru calcaie cu propolis

Despre aceste 2 produse o sa vorbesc la "comun". Fac cam acelasi lucru, sunt la fel de hidratante..singura diferenta care am gasit-o e la miros. Prefer crema cu menta pentru ca are un miros mai fresh.
Sunt la fel de grase ca si restul produselor. Aplic crema seara..imi pun sosete de bumbac si dimineata picioarele imi sunt moi si hidratate.
Pret : 
- cu ulei esential de menta : 8,33 lei
- cu propolis : 11,16


In concluzie sunt multumita de produse. Chiar daca folosirea lor nu e o incantare datorita constitutiei grase sunt foarte hidratante. Insa cred ca ar trebui investit putin si in design..in special la balsamul de buze. Ce nu imi mai place e faptul ca expira destul de repede...aproximativ in mai/iunie. Sincer nu cred ca voi reusi pana atunci sa ma folosesc de produse indeajuns incat sa le si termin.

Produsul vostru preferat din toata gama care e?


You May Also Like

0 Comments