Search

Review - Avon mascara Supershock Max

by - duminică, noiembrie 27, 2011

Astazi vreau sa va vorbesc despre rimelul meu preferat la momentul actual...E vorba de Supershock Max by Avon!!



Ce spune producatorul :
Volumul care te surprinde!! Prima mascara care confera genelor tale cu pana la 15x volum

Ce imi place :
- imi place ca are periuta mare
- si ambalajul e destul de dragut :p
- nu e nici mare..nici mic
- nu e nevoie sa dai 10 straturi ca sa se vada...maxim 2 straturi si arata superb
- tine destul de mult
- nu se "sfarama" pe gene
- nu curge..si rezista mult pe gene
- se demachiaza usor


Ce nu imi place :
- e putin cam lichid...trebuie atentie mai mare la aplicare astfel va manjiti
- reclama mult prea "fastuoasa"...da e ok..e un rimel extraordinar de bun..dar nicidecum nu confera de 15x volum...


Mai folosesc si mascara Colossal de la Maybelline...e foarte bun si confera volum genelor..dar nu rezista mai mult de 4-5 ore si se "scutura" si ma umplu pe fata de picatele mici..
Voi ce mascara folositi?

Pentru alte intrebari nu ezitati sa ma contactati :)
Va pup!
By Dya!!

You May Also Like

2 Comments

  1. Eu mai folosesc Supershock simplu, nu imi pot da seama care e diferenta intre ele. Sunt destul de multumita, dar cred ca se poate si mai bine ;)

    Te pup!

    http://kristasbeautytips.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut si eu Supershock simplu...e ok si el dar imi cam lipeste genele...

    RăspundețiȘtergere